دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه

دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه
اطلاعات نرم افزار اطلاعات سخت افزار و بازی و خبر و اینترنت و دانلود + دنیای مجازی  
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
اول من و لینک کنید نام لینک من برای قرار گیری در وبلاگ شما (دنياي كامپيوتر و دانلود  قهوه) حالا خودتون رو از طریق لینک هوشمند لینک کنید





عنوان انگلیسی بازی: Sleeping Dogs


پلتفرم: Xbox۳۶۰، PS۳، PC


ناشر: Square Enix


سازنده: United Front Games


سری جنایت حقیقی از آن دسته بازی ها بود که هیچ وقت نتوانست مانند Saint’s Row به اوج قله های سبک سندباکس برسد، با این حال کسی هم منکر فاکتورهای تسهیل کننده و دوست داشتنی که این بازی به سبک خود عرضه کرد، نیست. فاکتورهایی مانند توانایی حمل و نقل آسان تر در شهر (گرفتن تاکسی یا استفاده از مترو) در کنار کیوسک های پلیس متعدد که می توانستید اتومبیل دلخواه خود را از آنها دریافت کنید. همچنین اسپورت کردن اتومبیل ها، سرقت از مغازه دارها، انواع فنون رزمی و توانایی انتخاب میان تبدیل شدن به یک پلیس درستکار و سالم یا یک مامور فاسد و تبهکار. تمام این فاکتورها بعدها در بازی های دیگر به کار گرفته شد و آنها را به اوج رساند. قطعا این مسائل باعث شد طرفداران بازی از کنسل شدن عنوان True Crime: Hong Kong حسابی ناامید شوند. بعد از این که اکتیویژن چند سال زمان و بودجه قابل توجهی برای ساخت این بازی خرج کرد، با گفتن این جمله «از نظرمان این بازی چندان خوب از آب درنمی آمد» پایان آن را رقم زدند. بازی در آن زمان در مراحل نهایی تولید قرار داشت و این گونه دست استودیوی United Front در حنا ماند تا این که ناشر ژاپنی و قدرتمند Square Enix از راه رسید و بازی را از روی زمین بلند کرد. مدیران اسکوئر اینکس تلاش های تیم یونایتد فرانت را برای بالا بردن سطح بازی به بهترین شکل مد نظر قرار داده و تمام حقوق آن را بجز عنوان جنایت حقیقی از اکتیویژن خریداری کردند. برای همین نام جدید بازی Sleeping Dogs یا سگ های خفته خواهد بود. ما این را به فال نیک می گیریم تا شاید طلسم نواقص عناوین قبلی شکسته شود.


داستان سگ های خفته، درباره ماجرای مامور پلیس چینی ـ آمریکایی است. او از آمریکا به کشور مادری خود بازمی گردد تا ریشه حکومت تثلیثی جنایتکار آن، به نام سان اون یی را بخشکاند. تا اینجا قهرمان داستان، وی شِن را در سلول زندان دیدیم. ظاهرا او در گذشته زندگی چندان پاکی نداشته است. لحظاتی بعد با دوست وی، جکی روبه رو شدیم. او می خواست به بازی برگردد و جکی اطلاعاتی را درباره این که چه کسانی را کجا ملاقات کند، در اختیار او قرار داد. وی را به اتاق بازجویی بردند و بعد از گفتن جملاتی آن هم با لحنی تحقیرآمیز، یکی از افسران دوربین را خاموش کرد.


ظاهرا این ماجرا ساختگی بوده و قصد داشتند وی را به عنوان یک مامور مخفی اجیر کنند تا به سازمانی که با آن آشنایی قبلی دارد، نفوذ کند. بعد از خارج شدن وی از اتاق، ۲ افسر به بحث پرداختند که آیا می توان به چنین کسی اعتماد کرد؟ و آیا گذشته او، کشته شدن والدینش به دست حکومت تثلیثی و حس انتقامجویی او یک ویژگی مثبت خواهد بود یا خطری برای این ماموریت محسوب خواهد شد؟ وی داخل یک رستوران محلی با جک و رئیسش ملاقات کرد؛ مردی که خالکوبی های فراوانی داشت. مادر وی، خانم چو، ساکت و بی صدا اما مطلع از اتفاقات دور و بر، به پذیرایی از مشتریان می پرداخت. پسر او برای توسعه کار خود به حمایت نیاز داشت و این بار وظیفه وی بود تا این حمایت را تامین کند. وی برای این که به یکی از بدهکاران رئیس درس خوبی بدهد، به خیابان رفت. دوره گردها در حال خرید و فروش اجناس بودند. البته شهرشلوغی واقعی را نداشت که قطعا قدرت محدود کنسول اجرا کننده نیز بی تاثیر نبود. وی با مینگ روبه رو شد و به تعقیب او پرداخت. این تعقیب صحنه هایی مانند پریدن از روی موانع و بالای حصارها را داشت.


دویدن و عکس العمل ها همگی از یک دکمه برای اجرا بهره می برند؛ بنابراین باید بموقع دست از نگه داشتن دکمه کشیده، آن را برای پریدن بزنید و دوباره برای دویدن نگهش دارید. به نظر الصاق این حرکات به دکمه ای دیگر می توانست مفید واقع شود. وی با چند نفر از افراد مینگ روبه رو شد. سیستم مبارزه بازی شباهت هایی انکارناپذیر با حالت جوششی بازی بتمن دارد. دشمنان ضعیف تر با چند ضربه مشت از پا در می آیند؛ حال آن که برای شکست دادن دشمنان قدرتمندتر باید دکمه های ضربه، ضدحمله و سالتو را با هوشمندی ترکیب کنید. می توانید دشمنان را بگیرید و آنها را به دیوار بکوبید، سرشان را با پنکه مورد نوازش قرار دهید یا کارهایی از این قبیل که یادآور بازی هویت بورن و اپلینترسل: اتهام است. پس از آن که وی با خود مینگ روبه رو شد، ماموران پلیس هنگ کنگ در پشت بام ها مستقر شدند.


مدتی بعد دیدیم که پسر خانم چو به نحوی حذف شده است. جانی رَتفِیس به عنوان مسوول شناخته شد و مادر خشمگین هم در آتش انتقام می سوخت. با تماسی دروغین و تجهیزات پلیسی پیشرفته او را ردیابی کرده، با ماشین گان به محل اختفای وی حمله کردیم. تعقیب جانی، سوار بر موتورسیکلت سرعت گرفت. تیراندازی هنگام سواری، زمان را آهسته می کند تا شلیکی دقیق انجام دهید. اتومبیل های صدمه دیده به شکلی سینمایی واژگون می شود. می توانید سوار بر موتور، روی اتومبیل ها بپرید. در صحنه ای که یادآور Just Cause بود، وی روی اتومبیل جانی پرید و او را گروگان گرفت و نزد خانم چو برد تا انتقامش را بگیرد. داستان بازی حالتی خطی دارد؛ اما دنیای آن کاملا باز است. می توانید هر زمان که خواستید، داستان را ادامه دهید یا در ماموریت های جانبی با نام «درخواست» شرکت کنید.


مسابقات اتومبیلرانی را هم در بازی داریم. بسته به نوع لباس، امتیازات خاصی دریافت می کنید در نتیجه راه ها و امکاناتی مرگبارتر برای مقابله با دشمنان خواهید داشت؛ یونیفرم پلیس، تجربه پلیسی و در نتیجه تجهیزات پلیسی بهتر و کارآمدتری را در دسترس شما قرار خواهد داد. به عنوان کلام آخر باید گفت از چیزی که تا به حال نمایش داده شده، بازی ظاهری خوب و قابل ادعا در بازار عناوین سندباکس دارد. همه چیز به هنر استودیوی یونایتد فرانت بستگی دارد که با نوآوری های جالب و پیاده سازی خوب آنها بتواند یک بازی بدون باگ و مشکل به بازار عرضه کند. در این صورت بعید نیست عرصه بیش از قبل بر عناوین بزرگ این سبک تنگ شود


دوست عزيز نظر يادت نره☺☻
اگر از مطلب خوشتان آمد و برای شما مفید بود نظر دهید و در نظزر سنجی ما شرکت کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:42 ] [ مجید ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به همه اگه مطالب وبلاگ رو دوست داشتین نظر یادتون نره راستی تو نظر سنجی هم شرکت کنید ممنون میشم تشکر از همه
امکانات وب